Alliance Imobiliare Constanta utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Problemele agenților imobiliari

:PROBLEMELE AGENȚILOR IMOBILiARI

Domeniul imobiliar reprezintă o mare industrie. Există o mare posibilitate de a face un profit uriaș.

Dacă sunteți agent imobiliar, puteți câștiga mai mulți bani decât orice altă industrie, însă unii agenți imobiliari comit mai multe greșeli care micșorează considerabil câștigul.

Dacă sunteți unul dintre acești agenți imobiliari, trebuie să aveți în vedere cauzele greșelilor efectuate.

Cu toate acestea, ar putea exista unele probleme autentice ale agenților imobiliari din cauza cărora aceștia nu sunt capabili să înțeleagă ce trebuie făcut.

Să aruncăm o privire peste situațiile care necesită înțelegere din partea agenților, astfel încât aceștia vor pune lucrurile pe calea corectă, inclusiv strategiile de marketing și oportunitățile de parteneriat cu Alliance Real Estate pentru o soluție sigură.

 

Înainte de a vă decide să vă listați proprietatea unui vânzător pe oricare dintre portalurile de listare, vă rugăm să înțelegeți că pot exista și dezavantaje cu privire la acest aspect.

Dependența totală de portaluri de listare!

Fără îndoială, lead-urile sunt generate prin acestea, dar de îndată ce cineva face căutări pentru orice proprietate, lead-ul este transferat tuturor agenților imobiliari care sunt înscriși pe portalul de listare.

Aceasta este o mare problemă. Dacă toți agenții imobiliari au acces la un singur prospect, atunci portalul de listare nu funcționează pentru nimeni în special.

Cu toate acestea, este un software și este menit să funcționeze astfel.

Totodată, agentul imobiliar este o ființă umană care poate gândi dincolo de sistemul de funcționare al unui program.

Așadar, este indicat să nu fii complet dependent de portalurile de listare, în schimb daca ești înregistrat la acestea cu o sumă nominală este cu siguranță o idee bună pentru afacerea ta.

Problemele voastre ca agenți imobiliari s-ar reduce într-o măsură considerabilă!

Bombardarea clienților!

Imediat ce toți agenții imobiliari obțin informațiile de contact ale potențialilor clienți, aceștia încep să îi sune sau să le trimită mesaje ori încearcă să-i contacteze prin diferite metode digitale cu diverse oferte și reduceri din nou și din nou, etc.

În general, este frustrant pentru oricine.

Acest tip de marketing agresiv i-ar deranja pe unii clienți potențiali. 

Cu toate acestea, acesta este cel de al doilea lucru pe care agenții adevărați îl fac greșit.

Abordarea sistematică a clientului potențial nu este greșită, însă bombardarea lor cu diferite informații nesolicitate pentru a vinde/cumpăra proprietăți de la tine nu este un semn care denotă un om de afaceri profesionist.

Clientul trebuie contactat o singură dată, printr-un apel, mesaj, e-mail sau alte mijloace digitale și apoi, cu cel puțin 48 de ore mai târziu pentru un feedback. De comun acord decideți continuarea interacțiunilor dintre voi.

Dacă toți agenții imobiliari abordează clienții potențiali cu răbdare, aceștia îi vor respecta și agrea mult mai bine ofertele. Acesta este modul în care problemele agenților imobiliari vor deveni mai mici.

Timpul de contact ineficient!

 

Atunci când orice agent imobiliar încearcă să contacteze clientul potențial, îl contactează doar prin apeluri sau îi trimite mesaje.

Înainte de a efectua un apel, trebuie să vă gândiți la momentul din zi în care clientul este abordat.

În general, verificarea oricărei informații de pe internet poate fi realizată în orice moment, dimineața, seara, noaptea sau după-amiază.

Insă nu toată lumea este pregătită să participe la apeluri și să vorbească în detaliu despre același lucru în fiecare moment al zilei.

Este ideal ca agentul imobiliar să abordeze în timpul normal de lucru 9:30-12:30 un client potențial.Așadar, problemele agenților imobiliari ar putea fi mai mici dacă s-ar gândi cu atenție la alegerea momentului pentru a suna clienții.

Pot încerca să trimită mesaje pentru a cere informații cu privire la momentul potrivit de contact inițial, denotând o formalitate de respect pentru programul clientului potențial.

Nu folosiți digital marketing agresiv pentru atingerea scopului propriu-zis!

Pot exista videoclipuri creative, GIF-uri și imagini care pot fi folosite pentru promovare.

De asemenea, există o serie de platforme pe care mediul online le oferă pentru a vă realiza propriul content de promovare pentru proprietăți. Prin urmare este o idee bună să le utilizați corect, fie să vă asociați cu o entitate care este bine familiarizată cu tactica de marketing pe rețelele sociale.

Soluția !!
Oportunități de parteneriat cu Alliance Real Estate:

Dorești eficientizarea serviciilor prestate dintr-un HUB modern? 

Contactează-ne acum!

E-BOOK GRATUIT!

Fii un cumparator informat! Vezi care sunt capcanele procesului de cumparare. Aboneaza-te la newsletter.