Ai auzit toată agitația din jurul noii aplicații de socializare TikTok? Dacă nu, nu te îngrijora. Nu eşti singur/a.
Platforma este destul de nouă și este orientată către o populație mai tânără. Dar, înainte de a-l trece ca inutil, există o oportunitate uriașă pentru tine de a-ţi promova afacerea imobiliară - mai ales dacă o foloseşti din timp!
În primul rând, ce este TikTok?
TikTok este o aplicație de socializare pe care o puteți descărca gratuit pe smartphone. În esență, este o aplicație de partajare video, unde oamenii pot viziona, aprecia, comenta și partaja conținut video.
Majoritatea videoclipurilor sunt setate pe muzică, iar majoritatea conținutului din aplicație se concentrează acum pe clipuri amuzante și farse. Fiecare videoclip poate avea 15 sau 60 de secunde. Videoclipurile pot fi considerate foarte asemănătoare cu poveștile Instagram, dar mult mai distractive.
Este posibil să fi văzut chiar unii oameni postând videoclipuri TikTok pe poveștile lor Instagram în ultima vreme. Videoclipurile sunt o modalitate pentru oameni de a-și arăta personalitatea, simțul umorului și ciudățenia.
Cine urmărește și creează conținut pe TikTok?
Există 500 de milioane de utilizatori activi pe TikTok chiar acum. Și 40% dintre acești oameni au vârste cuprinse între 16 și 24 de ani. Deci da, demografia este destul de tânără.
Dar dacă nișa ta sunt cumpărătorii de proprietăţi mileniali, atunci TikTok este o platformă pe care ar trebui să o foloseşti. În timp ce un tânăr de 22 de ani s-ar putea să nu fie pregătit să cumpere o casă în acest moment, ar putea fi peste doi ani.
Puteți începe să construiți "urmăritorii" cu o generație mai tânără care va "crește" pe TikTok și în curând va fi gata să vă caute ca agentul imobiliar cool care se află de fapt, în aplicația lor la alegere.
Pentru restul de 60% dintre utilizatorii TikTok, există multe persoane în vârstă care postează și vizionează videoclipuri în aplicație, așa că nu reduceți platforma dacă piața țintă este mai veche decât milenialii.
După cum știți, fiecare agent imobiliar postează pe Facebook și acum pe Instagram, așa că se simte aglomerat și ca și cum ați spune cu toții același lucru. Oportunitatea cu TikTok este că, cu atât de puțini specialiști în marketing și antreprenori care au făcut mișcarea, ați putea fi unul dintre primii - mai ales în nișa ta. Nu ar trebui să concurezi cu toți ceilalți agenți imobiliari, așa cum faci pe celelalte platforme.
Cum să foloseşti TikTok ca Agent Imobiliar
Pentru generația milenială, gândiți-vă cum îi puteți pregăti pentru a-și cumpăra prima casă. Există lucruri pe care ți-ai fi dorit să le știi când ai absolvit liceul sau facultatea despre ipoteci, scoruri de credit și costul achiziționării unei case?
Puteți învăța toate aceste lucruri, oferind o valoare masivă generației tinere și împărtășind într-un mod distractiv.
Există 4 tipuri de conținut pe care ar trebui să le partajați pe TikTok:
1. Fragmente din culise ale afacerii tale
2. Selecțiile proprietății setate pe muzică
3. Videoclipuri cu hashtaguri populare care se aplică în domeniul imobiliar sau pentru afaceri
4. Lucruri distractive (în special, copii și animale de companie, dacă le aveți)
După cum puteți vedea, TikTok este locul în care puteți amesteca cu adevărat lucrurile și vă puteți arăta partea sau personalitatea jucăuşă, în timp ce pe Facebook sau LinkedIn, s-ar putea să vă simțiți puțin ciudat făcând asta.
Deci, dacă îţi place deja să fii pe cameră sau îţi place să cauți muzica perfectă pentru a se potrivi cu conținutul tău video, atunci TikTok va fi un instrument excelent de marketing pentru afacerea ta imobiliară.
Aruncă o privire pe contul nostru de TikTok @alliace_realestate şi dacă îţi place. dă un "Follow"!
sursa articol: www.myrealpage.com