Alliance Imobiliare Constanta utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Cum sa fi un superclient!

7 moduri de a construi o relatie de succes cu agentul dumneavoastra

V-ati gasit Agentul desavarsit - bine imbracat, punctual, care are cunostinte de piata si poate vinde proprietatea dumneavoastra? Dupa ce ati ales agentul potrivit din mai multi candidați, incepe perioada de “luna de miere”. Dar ce faceti pentru a mentine noua relatie de afaceri dulce de la inceput la sfarsit? Nu uitati: Agentul de listing este parte integranta a procesului de vanzare.

Mai jos sunt 7 sfaturi pentru a va asigura o buna relatie profesionala cu agentul dumneavoastra.

1. Niciodata nu “rupe” increderea
Relatia de incredere intre Vanzator-Agent, trebuie sa fie bazata pe incredere si va trebui sa functioneze in ambele sensuri. Inca de la inceputul tranzactiei relatia agent-client trebuie sa ramana ferma pe tot parcursul procesului de listing pana la sfarsit.

2. Aratati putin respect
Relatia castig / castig are la baza respectul reciproc. Nu poate fi considerata o relatie bazata pe respect situatia in care clientul nu vede in agentul sau un consilier de incredere.
O atitudine de respect reciproc, in afaceri poate fi atunci cand sfaturile noastre privind strategia de vanzare sunt recunoscute si apreciate ca fiind de valoare pentru clientii nostri iar acestia respecta strategia de marketing aplicata.

3. Nu fiti excesiv de pretentiosi
Un agent bun este deschis la sugestii și este fericit atunci cand poate incorpora ideile vanzatorului in strategia de marketing, dar pemiteti-i agentului sa faca ceea ce el / ea face cel mai bine. Checklistul cu activitatile facute are la randul lui anumite perioade cand este eficient si agentul stie cand sa actioneze.
Multi din clientii “pretentiosi” au dat vina pe fotografii, publicitate sau alte activitati de marketing pentru faptul ca nu vin cumparatori. Totusi unele din activitatile de marketing au anumite perioade cand acestea au eficienta maxima.
In general daca in 2-3 saptamani nu avem feedback din piata de “’vina” este agentul. Noi stim exact a cui este “vina” si in momentul cand vinzi si in momentul cand cumperi.
Se stie de cand lumea si pamantul ca in momentul cand vinzi vei vrea cel mai mare pret iar in momentul cand cumperi vei vrea sa cumperi la cel mai mic pret.
Totusi adevarul este undeva la mijloc…

4. Foloseste telefonul
Ne place si noua si chiar apreciem cand clientul nostru ne suna, mai ales cand situatia de piata nu este tocmai roz. Intr-adevar exista e-mailuri si se pot rezolva multe lucruri simple printr-un banal e-mail, insa cateodata pot fi percepute intr-un mod gresit, deoarece printr-un e-mail nu poti auzi tonul vocii.
Recomandat ar fi un contact fata in fata sau telefonic.

5. Nu fiti Zgarciti
Daca insistati asupra comisioanelor sau venitului agentului imobiliar, nu fiti surprinsi daca agentul dumneavoastra isi pierde interesul și / sau se simte nedorit.
Mai puțin comision poate avea ca rezultat grabirea procesului de vanzare și va fi o presiune mai mult pe vanzatori sa accepte oferte inacceptabile.
Nu uitati: Pana cand se vinde proprietatea, agentul lucreaza pentru dumneavoastra GRATUIT!
Deci daca agentul este profesionist si isi face serviciul curat si proprietatea se vinde in cele mai bune conditii merita sa fie platit si nu va zgarciti cu comisionul.

6. Nu va acoperiti urechile
Relatiile pot fi testate si atunci cand aveti abilitati foarte bune de ascultare va pot salva relatia de parteneriat.
Ascultati ce spune agentul!
Atunci cand un agent va spune,"primim feedback ca prețul este prea mare" nu va inchideti sau deveniti defensivi pentru ca este contrar la ceea ce se asteapta agentul dumneavoastra.
Daca tot a fost ales pe baza de incredere atunci aveti incredere ca situatia asa este si sfatuiti-va cu acesta.

7. Fiti sinceri

Daca sunteti in pozitia de a cumpara, agentul va face tot ce poate ca sa nu pierdeti timp pe piata. De aceea inca de la inceput este bine sa stabiliti exact toti pasii si sa raspundeti sincer la intrebarile agentului.
Exista o tendinta la multi cumparatori sa nu spuna adevarul inca de la inceput despre cat de mult doresc sa investeasca in ce cumpara sau nu isi delimiteaza clar zona unde doresc sa cumpere, de multe ori invocand motive mai mult sau mai putin indoielnice.
Agentul isi va aloca timp suficient pentru a cauta in zonele si intervalul de pret indicat de cumparatori. De multe ori afla insa ca acestia au cumparat in cu totul alta zona si la un pret cu mult mai mare.

E-BOOK GRATUIT!

Fii un cumparator informat! Vezi care sunt capcanele procesului de cumparare. Aboneaza-te la newsletter.