Alliance Imobiliare Constanta utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Evitati aceste greseli cand vindeti

Top 5 greseli ale vanzatorilor de proprietati rezidentiale - apartamente si case de locuit

1. Proprietatea este listata la un pret prea mare.

De multe ori din dorinta de a obtine un pret ridicat, Vanzatorii stabilesc o valoare miult mai mare pentru casa lor. Si noi ca agenti dorim sa vindem in cele mai bune conditii insa, problema este ca nu putem controla acest aspect si nici Vanzatorii nu o pot face. Pretul il stabileste piata imobiliara, agentul imobiliar este acela care poate recomanda un pret insa nu poate decide asupra lui. Decizia privind pretul este tot a proprietarului.

2. Proprietatea este intr-o conditie rea.

Ca orice bun care urmeaza a fi vandut si proprietatile imobiliare trebuiesc pregatite atunci cand sunt scoase in piata. Daca sunt aspecte de reparat, trebuiesc reparate, daca e nevoie de schimbat ceva ce nu functioneaza iar la fel trebuie schimbat, daca dezordinea, mizeria este predominanta se recomanda o curatenie generala a proprietatii. Neatentia sau neacordarea de atentie suficienta a imaginii casei in piata va pot costa mii de euro. De ce sa fiti taxati de cumparatori pentru un aspect usor de rezolvat? Desigur si aceasta decizie tot dumneavoastra va apartine. Noi ca agenti putem doar recomanda aceste aspecte, dispunem de materiale speciale in acest sens care pot ajuta Vanzatorii sa-si pregateasca casa de vanzare.

3. Proprietatea este marketata gresit.

Da, se poate ca esecul unei tranzactii sa fie datorat marketingului aplicat proprietatii. Este de inteles atunci cand un proprietar incearca sa vanda pe cont propriu. Totusi, conform statisticilor aproximativ 95% din tranzactii se fac tot prin intermediul agentiilor imobiliare. Si atunci de ce sa incerc sa fac pe cont propriu marketingul proprietatii mele daca eu nu ma pricep la asta? Se poate insa si ca agentul imobiliar sa greseasca marketingul aplicat casei si atunci vina este a lui. Daca totusi marketingul este realizat de un agent imobiliar si nu exista suficient feedback, agentul imobiliar ar trebui, ori sa schimbe strategia de marketing ori sa aiba o discutie serioasa cu vanzatorul si sa gaseasca solutii. Cheia sta in strategia gandita si totul pleaca de la cine va cumpara respectiva proprietate. Cine este cumparatorul? Cui i se adreseaza proprietatea in piata?

4. Vanzatorul angajeaza agentul nepotrivit.

In momentul cand ati luat decizia sa lucrati cu un agent imobiliar, este bine sa va informati asupra acestuia. Exista in piata agenti care lucreaza doar pentru vanzatori, altii doar pentru cumparatori, alti care lucreaza doar inchirieri, altii vanzari spatii comerciale, altii proprietati de lux si tot asa. Agentul potrivit este acela care vine cu un plan amanuntit in ceea ce priveste vanzarea/cumpararea de proprietati imobiliare. Fie ca sunt in rezidential sau comercial agentul imobiliar este specializat pe un domeniu anume, sau cel putin se ocupa cu predilectie de un segment cu prioritate. Desigur ca sunt agenti imobiliari care se pricep la “de toate” insa in opinia mea se pricep la “de toate”... cate putin. Vreti sa vindeti? Angajati agenti specializati in lucrul cu Vanzatorii; Vreti sa cumparati? Apelati la agenti reprezentanti ai Cumparatorului si tot asa. Incercati sa ganditi cine se poate ocupa de tipul de tranzactie pe care doriti sa o efectuati si alegeti agentul imobiliar potrivit pentru asta.

5. Vanzatorul stabileste prea multe restrictii de vizionare.

Este una din marile probleme ale Vanzatorilor de case. Stabilind intervale de timp foarte restrictive riscati sa pierdeti mare parte din cumparatori. Proprietatea, in momentul cand ati decis sa o scoateti in piata, trebuie sa fie accesibila cumparatorilor. Mai ales cand discutam de o piata a cumparatorilor, inseamnand ca sunt foarte multe proprietati la vanzare si putini cumparatori, trebuie sa va ganditi ca daca nu putem arata casa, cumparatorii se vor duce sa cumpere in alta parte. Desigur ca este important pentru vanzatori ca acesti cumparatori sa vina intr-un cadru organizat. Aici este rolul agentului imobiliar si a companiei imobiliare de a organiza evenimente unde cumparatorii pot veni fara nicio bataie de cap intr-un format organizat.

Noi la ALLIANCE avem solutii pentru toate problemele ce tin de vanzarea unei case. Suntem specializati pe segmentul rezidential – apartamente si case de locuit si cunoastem in detaliu toate aceste probleme.

Sunati-ne pentru o consultanta gratuita, sau abonati-va la newsletter-ul nostru pentru vanzatori pentru mai multe informatii.


OBTINE O ESTIMARE GRATUITA

Te gandesti sa-ti vinzi proprietatea sau sa obtii o estimare gratuita,
fara obligatii, cu privire la valoarea de piata a proprietatii tale?

E-BOOK GRATUIT!

Fii un cumparator informat! Vezi care sunt capcanele procesului de cumparare. Aboneaza-te la newsletter.